95 procent zákazníků spokojeno s PVK

blank
Klienti vodáren oceňují profesionální přístup zaměstnanců PVK, chování montérů a odečítačů, kvalitu dodávané pitné vody. Vyšší vliv na spokojenost má také vyřešení požadavku na zákaznickém centru a zákaznické lince.

„S profesionalitou našich zaměstnanců je spokojeno 95 % a s chováním odečítačů a montérů 98 % respondentů. Celkově je s poskytovanými službami spokojeno 95 % dotázaných. S kvalitou vody je spokojeno 92 % a s plynulostí dodávek vody 96 % oslovených lidí. U bytových družstev se jedná dokonce o stoprocentní spokojenost,“ uvedl mluvčí Tomáš Mrázek.

Individuální zákazníci preferují z komunikačních kanálů internetové stránky, zástupci bytových družstev a firem zákaznickou linku. V tiskové zprávě dále stojí, že s vyřešením požadavku na zákaznické lince bylo spokojeno 89 % a v zákaznickém centru 95 % respondentů.

„Mimořádně vysoká je spokojenost s využíváním internetového zákaznického portálu, kterou ve výzkumu vyjádřilo 97 % respondentů (100 % z řad bytových družstev a průmyslových zákazníků). Se službou SMS Info je spokojeno 96 % oslovených zákazníků a s přehledností internetových stránek 95 % lidí, což je o 3 % více než v loňském roce (100 % v kategorii bytových družstev a firem),“ řekl dále Mrázek.

Společnost Pražské vodovody a kanalizace provozuje vodohospodářskou infrastrukturu Prahy a obci Radonice. Zabývá se výrobou a distribucí pitné vody a odváděním a čištěním odpadních vod. Zajišťuje výrobu pitné vody pro 1,4 milionu obyvatel Prahy a dalších 250 tisíc lidí ve Středočeském kraji. Provozuje úpravny vody Káraný a Podolí. Z úpravny vody Želivka vodu nakupuje.

Odpadní vody jsou systémem stok odváděny do čistíren odpadních vod, kde jsou vyčištěny a odcházejí do recipientu, kterým je v Praze řeka Vltava. PVK jako společensky odpovědná společnost podporuje řadu projektů společně s Nadačním fondem Veolia. Angažuje se také v ochraně životního prostředí a činnost zaměřuje také na osvětu a vzdělávání.

Průzkum pro PVK provedla nezávislá výzkumná agentura IBRS. Od 22. srpna do 6. října 2024 se ho v Praze zúčastnilo 890 respondentů z řad individuálních zákazníků, správců bytových domů či bytových družstev, průmyslových zákazníků a firem.

 

Scroll to Top