PVK SMS-INFO využívá 45 000 klientů

blank

Pražské vodovody a kanalizace, člen skupiny Veolia, doporučují zákazníkům, zvlášť v období letních prázdnin, aktivaci služby SMS-INFO.

Díky ní zákazníci dostanou telefonem informace o aktuálním dění v pražské vodohospodářské infrastruktuře. „Klienti mají přehled mimo jiné o mimořádných událostech či plánovaných výlukách. K přístupu ke službě SMS INFO je nutná pouze registrace. Při ní si určí, zda si nechají zasílat informace z celé Prahy, městské části či konkrétní ulice. Vždy záleží na jejich volbě,“ říká mluvčí PVK Tomáš Mrázek.

Službu využívá více než 45 000 klientů PVK. Loni dostali téměř stejný počet SMS zpráv a více než tisíc hlasových zpráv. SMS-INFO je v provozu od roku 2007, od té doby dostali přes milion zpráv. Služba nabízí informace o významných plánovaných odstávkách vod, velkých haváriích na infrastruktuře v okolí, výjimečných provozních událostech nebo provozní době zákaznických center.

Zákazníci navíc mohou sledovat stránky www.pvk.cz, kde jsou informace o výlukách ve speciální sekci. Info o haváriích běží v režimu on-line včetně upřesnění, zda mají vliv na dodávky pitné vody a lokalitě, kde je případně umístěno náhradní zásobování pitnou vodou. Vše je dostupné také na mapách Google.

Klienti si službu mohou objednat přes www.pvk.cz, zákaznickou linku 601 274 274 nebo 840 111 112 či v v Zákaznickém centru PVK – Radlická 364/152, Praha 5, (areál Waltrovka, objekt Legatica). Další možností je zaslat sms zprávu s textem VEOLIA na číslo 720 001 112, kdy bude operátor klienta kontaktovat a provede s ním rychlou a pohodlnou registraci služby SMS-INFO.

Scroll to Top