Prázdniny a dovolené jsou tady, Pražské vodovody a kanalizace proto doporučují zákazníkům aktivaci služby SMS-INFO. Klienti díky ní dostanou bezplatně informace o aktuálním dění v pražské vodohospodářské infrastruktuře. V současnosti službu využívá více než 43 000 klientů PVK.
„Zákazníci tak mají přehled mimo jiné o mimořádných událostech či plánovaných výlukách. K přístupu ke službě SMS-INFO je nutná pouze registrace. Při ní si určí, zda si nechají zasílat informace z celé Prahy, městské části či konkrétní ulice. Vždy záleží na jejich volbě,“ vysvětlil mluvčí Tomáš Mrázek.
Službu dnes využívá 43 147 zákazníků, kteří loni obdrželi téměř 37 000 SMS zpráv a více než 800 hlasových zpráv. Zákazníci si službu mohou objednat přes webové stránky pvk.cz, zákaznickou linku 601 274 274 nebo 840 111 112 či v Zákaznickém centru PVK – Dykova 3, Praha 10. Další možností je zaslat SMS zprávu s textem VEOLIA na číslo 720 001 112, kdy bude operátor klienta kontaktovat a provede s ním rychlou a pohodlnou registraci služby SMS-INFO.
Služba nabízí informace o významných plánovaných odstávkách vody, haváriích vodovodního a kanalizačního potrubí, výjimečných provozních událostech s možným dopadem na zdraví a bezpečnost obyvatel nebo o provozní době zákaznických center a Call center, změnách adres nebo telefonních čísel. Zákazníci také mohou sledovat webové stránky www.pvk.cz, kde jsou informace o výlukách ve speciální sekci.