Společnost se u klientů těší vysoké spokojenosti. Vyplývá to z průzkumu z přelomu září a října 2022, který připravila a realizovala společnost IBRS.
Průzkum ukázal, že s celkovou úrovní služeb Moravské vodárenské bylo spokojeno 96 % respondentů. Na desetistupňové škále tázaní hodnotili celkovou kvalitu služeb v průměru 8,0 body z maximálních deseti. Spokojenost s profesionalitou zaměstnanců je stále vysoká, stejně jako spokojenost s dostatkem i kvalitou poskytovaných informací.
Spokojenost s kvalitou pitné vody v roce 2022 projevilo 93 % zákazníků a stejně jako v roce 2021 bylo 97 % dotazovaných spokojeno s plynulostí dodávek vody. 71 % odběratelů, kteří v posledním roce využili zákaznických služeb společnosti, uvedlo, že získat odpověď na položenou otázku či vyřešit konkrétní požadavek pro ně bylo „snadné“. Kvalitu zákaznického servisu společnosti ohodnotili na pětibodové stupnici 3,9 body.
V průzkumu byl také s ohledem na covidová opatření kladen důraz na zkušenosti s vyřizováním zákaznických požadavků. 40 % respondentů odpovědělo, že koronavirová pandemie ovlivnila způsob, jakým své požadavky vyřizovali. Nejoblíbenějším způsobem napříč všemi segmenty byla telefonní linka, jíž využívalo 54 % dotazovaných, především z řad individuálních odběratelů, bytová družstva a podnikatelské subjekty využívaly spíše internet. U všech skupin rovněž vzrostla znalost zákaznického portálu či aplikace.
40 % dotázaných znalo službu SMS info, jejímž prostřednictvím Moravská vodárenská zdarma informuje o velkých haváriích vodovodu či kanalizace nebo plánovaných přerušeních dodávek vody a 91 % z nich bylo se zasílanými informacemi zdarma spokojených, zejména pak bytová družstva.
Telefonického dotazování CATI se zúčastnilo 781 respondentů, převážně z řad individuálních odběratelů vody. Segment správců bytových domů nebo bytových družstev byl zastoupen 60 respondenty, stejný počet tazatelů byl vybrán také za segment firem a průmyslových zákazníků a 11 za jednotlivé municipality daných regionů.