Moravská vodárenská k průzkumu spokojenosti zákazníků

blank

Průzkum podle společnosti ukázal, že spokojenost klientů je stabilně vysoká, ať už jde o celkovou úroveň služeb, tak o poskytovaný zákaznický servis. Průzkum proběhl na přelomu září a října, připravila a realizovala ho společnost IBRS.

Podle IBRS z dat vyplynulo, že s celkovou úrovní služeb Moravské vodárenské bylo spokojeno 97 % respondentů. Na desetistupňové škále tázaní hodnotili celkovou kvalitu služeb v průměru 8,1 body z maximálních deseti. Spokojenost s profesionalitou zaměstnanců je stejná jako v roce 2020, stejně jako spokojenost s dostatkem i kvalitou poskytovaných informací.

Dále také spokojenost s kvalitou pitné vody v roce 2021 projevilo 94 % zákazníků a 97 % bylo spokojeno s plynulostí dodávek vody. 73 % odběratelů, kteří v posledním roce využili zákaznických služeb společnosti, uvedlo, že získat odpověď na položenou otázku či vyřešit konkrétní požadavek pro ně bylo „snadné“.

Kvalitu zákaznického servisu společnosti ohodnotili na pětibodové stupnici čtyřmi body. 37 % respondentů odpovědělo, že koronavirová pandemie ovlivnila způsob, jakým své požadavky vyřizovali. Nejoblíbenějším způsobem řešení požadavků byla zákaznická linka, jíž využívala přibližně polovina dotazovaných, především z řad individuálních odběratelů, bytová družstva a firmy využívaly spíše internet.

94 % dotázaných znalo službu SMS info, jejímž prostřednictvím Moravská vodárenská zdarma informuje o velkých haváriích nebo plánovaných přerušeních dodávek vody. Dotazování se zúčastnilo 770 osob, převážně  individuálních odběratelů. Segment správců bytových domů nebo bytových družstev byl zastoupen 60 respondenty, stejný počet tazatelů byl vybrán za segment firem a průmyslových zákazníků.

Scroll to Top