Do zákaznického centra PVK pouze po rezervaci

blank

Zákaznické centrum Pražských vodovodů a kanalizací v Dykově ulici bude od pondělí 6. prosince otevřeno až do odvolání pouze pro zákazníky s rezervací. Informoval o tom mluvčí Tomáš Mrázek. 

„Reagujeme na aktuální epidemiologickou situaci. Snažíme se tak ochránit zdraví našich zákazníků i zaměstnanců,“ vysvětlil Tomáš Mrázek. Termín návštěvy lze zajistit přes rezervační systém nebo přes operátory na linkách 601 274 274 a 840 111 112. Klienti budou mít při příchodu povinnost použít dezinfekci u vchodu, ústa a nos musí mít zakrytá respirátorem typu FFP2. Všemi ochrannými pomůckami budou samozřejmě vybaveni i zaměstnanci zákaznického centra.

„Ti navíc budou každý den testováni na COVID 19,“ zdůraznil Mrázek. Jak dále uvedla firma, také platby na pokladně v zákaznickém centru budou možné pouze po provedení rezervace přes rezervační systém. „Pro zaplacení závazků doporučujeme přednostně využít následující možné formy úhrad: e-platby prostřednictvím svého zákaznického internetového účtu, zadáním standardního příkazu k úhradě, platbou chytrým telefonem pomocí QR kódu, platbou na terminálech Sazky či pomocí A složenky na pobočkách České pošty,“ uvedly PVK. Společnost rovněž žádá klienty, aby preferovali k vyřizování svých požadavků některou z forem bezkontaktní komunikace.

Další podrobné informace ke kontaktu s PVK najdou klienti zde.

Scroll to Top