SčVK: Návštěva zákaznických center pouze pro objednané

blank

Od 29. listopadu 2021 fungují zákaznická centra pouze pro zákazníky, kteří si předem telefonicky sjednali termín návštěvy. Severočeské vodovody a kanalizace reagují na situaci s šířením viru COVID-19.

„Zvažte, zda je osobní návštěva zákaznického centra nutná a domluvte si termín na telefonním čísle 840 111 111 nebo na mobilním telefonním čísle 601 267 267. Stanovením termínu schůzky a vyřizováním pouze objednaných zákazníků předcházíme shromažďování zákazníků v čekárnách zákaznických center. Kontaktovat nás můžete také elektronicky na adrese info@scvk.cz či přes váš zákaznický účet na internetových schránkách či v mobilní aplikaci. Děkujeme, že dbáte tohoto opatření. Chráníte tak sebe i své okolí,“ uvedla firma.

Severočeské vodovody a kanalizace vykázaly za rok 2020 obrat 5,2 miliardy, hospodářský výsledek byl 289 milionů, společnost ve výroční zprávě sdělila, že výroba vody dosáhla 70,5 milionu kubíků vody a objem vyčištěné vody činil 90,27 milionu kubíků. Prodej pitné vody klesl o 2,7 % na 54,47 milionu kubíků.

SčVK jsou společností, jejímž úkolem je provozovaní infrastruktury v severních Čechách. Jako většinový vlastník servisní společnosti (SčS) zajišťují provozování vodohospodářského majetku. Zásobují pitnou vodou 1,1 milionu obyvatel na území Libereckého a Ústeckého kraje a provozují 81 úpraven pitné vody a 211 čistíren odpadních vod.

Scroll to Top