Se službami PVK spokojeno 96 % lidí

blank

Celková spokojenost se službami Pražských vodovodů a kanalizací vzrostla. Nejvíce práci oceňují individuální zákazníci a firmy. Vyplývá to z průzkumu výzkumné agentury IBRS (International Business and Research Services).  V Praze se ho od 13. září do 10. října zúčastnilo 880 respondentů z řad individuálních zákazníků, správců bytových domů a bytových družstev, průmyslových zákazníků i firem.

„Se službami Pražských vodovodů a kanalizací je spokojeno 96 procent respondentů, což je ve srovnání s jinými dodavateli nadprůměrný výsledek. Spokojenost oproti loňskému roku narostla ve všech segmentech, nejvýraznější nárůst jsme zaznamenali u firem,“ sdělil Miloš Rybáček, jednatel výzkumné agentury IBRS.

Například s plynulostí dodávek pitné vody v Praze je spokojeno 96 procent respondentů, a s plynulostí dodávek dokonce 98 procent dotazovaných z řad individuálních zákazníků, bytových družstev a firem. „Nejpreferovanějším informačním kanálem je internet a s minimálním rozdílem zákaznická telefonní linka. Firmy preferují spíše internet, bytová družstva zákaznickou linku a u individuálních zákazníků jsou preference vyrovnané,“ upřesnil Rybáček.

Značnou oblibu si také v posledním roce získal internetový zákaznický účet, který se stal dokonce nejpreferovanějším způsobem vyřízení požadavků u firem. Část výzkumu byla opět věnovaná suchu a nedostatku vody. Podle aktuálních výsledků průzkumu se Pražané stejně jako loni nedostatku vody nebojí.

Scroll to Top