Zákaznická centra SmVaK Ostrava se otevřou veřejnosti

blank

Od pondělí 24. května se za přísných hygienických pravidel a s nutností předchozí rezervace termínu návštěvy otevírají zákaznická centra a oddělení vyjadřování SmVaK Ostrava pro veřejnost. Informoval o tom mluvčí Marek Síbrt.

Společnost zpřístupní zákaznická centra v Ostravě – Mariánských Horách, Karviné, Novém Jičíně, Opavě a Frýdku-Místku pro veřejnost. Obchodní místa v Havířově, Třinci, Českém Těšíně, Bohumíně, Orlové a Vítkově ale zůstávají do odvolání pro osobní kontakt s veřejností uzavřena.

„Rozhodli jsme se znovu otevřít naše zákaznická centra pro veřejnost při dodržování přísných hygienických a epidemiologických pravidel, která minimalizují riziko nákazy novým typem koronaviru. Návštěva je možná pouze po předchozí rezervaci termínu prostřednictvím online nástroje na našich internetových stránkách. To platí také pro oddělení vyjadřování, které bude pro veřejnost otevřeno ve stejnou dobu jako zákaznická centra. Přísně vyžadováno je dodržování ochrany dýchacích cest zákazníků rouškami, nebo respirátory, respektování dvoumetrových rozestupů nebo zákaz kumulace více osob v zákaznických centrech,“ řekl generální ředitel SmVaK Ostrava Anatol Pšenička.

Provozní doba zákaznických center SmVaK Ostrava pro veřejnost:

Pondělí 8:00 – 12:00      13:00 – 17:00

Středa 8:00 – 12:00        13:00 – 17:00

Návštěvy zákaznického centra SmVaK Ostrava nebo oddělení vyjadřování jsou umožněny pouze přes rezervační systém, který zákazníci najdou na internetové stránce www.smvak.cz v sekci Zákazníci. Bez předchozí rezervace termínu nebude návštěva umožněna.

Při návštěvě zákaznických center SmVaK Ostrava je nezbytné dodržovat tato pravidla:

– Vstup je umožněn pouze osobám se zakrytými dýchacími cestami (rouška nebo respirátor),

– Do kanceláře zákaznického centra je možné vstupovat pouze jednotlivě a na vyzvání zaměstnankyň SmVaK Ostrava,

– Při pohybu v čekacích prostorech zákaznického centra je nezbytné dodržovat rozestupy minimálně dva metry, jak určuje příslušné značení.

„Nadále upřednostňujeme v zájmu ochrany zákazníků i zaměstnanců vyřizování záležitostí neosobní formou – emailem na adresách smvak@smvak.cz a zakaznickesluzby@smvak.cz, prostřednictvím bezplatné zákaznické linky 800 292 400 a využitím bezhotovostní platby. Zvažte proto, prosím, zda je vaše návštěva zákaznického centra opravdu nezbytná,“ doplnil ekonomická ředitelka SmVaK Ostrava Halina Studničková.

Jak mohou lidé komunikovat se společností SmVaK Ostrava a vyřizovat své požadavky bez nutnosti osobního kontaktu:

– Bezplatná zákaznická linka 800 292 400 je v provozu v pracovní dny od 7:30 do 20:00. Linka byla technicky a personálně posílena, aby byly bez problémů plněny požadavky zákazníků. Bezplatná poruchová linka 800 292 300 zůstává v provozu non stop. – Speciální emailová schránka zakaznickesluzby@smvak.cz, kam se mohou lidé obracet se svými požadavky. Dále zůstává v provozu také emailová schránka smvak@smvak.cz.

– Služby vodárenské společnosti lze dále objednávat přes aplikaci nabidkasluzeb.smvak.cz.

– Důležité formuláře a dokumenty jsou pro zákazníky připraveny ke stažení na internetových stránkách www.smvak.cz, sekce Zákazníci, podsložka Dokumenty ke stažení.

– Oddělení vyjadřování – Lidé mohou podávat žádosti o vyjádření k existenci sítí, k možnostem napojení na vodovodní nebo kanalizační řad nebo odsouhlasení projektové dokumentace přes internetové stránky www.smvak.cz bez nutnosti fyzického kontaktu a návštěvy zákaznického centra. S dotazy je možné se obracet na bezplatnou zákaznickou linku 800 292 400.

Scroll to Top