VaK Beroun: Zákazníci využívají elektronickou komunikaci stále častěji

blank

Redakce SOVAK ČR oslovila vybrané zástupce svých členů s anketní otázkou, jak se jim elektronické služby a technologie osvědčily za nouzového stavu. Za Vodárny a kanalizace Beroun odpovídal Jiří Paul.

„Naši zákazníci využívají možností elektronické komunikace stále častěji. Téměř tři čtvrtiny žádostí o vyjádření jsou posílány přes online vyjadřovací portál. Na zákaznickém centru bylo přes 90 % podání elektronicky nebo telefonicky již před COVID-19. Během nouzového stavu nebyl většinou problém pro zákazníky vyřídit, co potřebují. Z těch, kteří byli zvyklí platit v hotovosti, se značná část přeorientovala na inkaso nebo bankovní převod,“ vysvětlil Paul.

Facebookový profil se podle něj při krizi ukázal jako velmi užitečný informační kanál s velkým dosahem. Jednoduše se přes něj dají směrovat informační kampaně podle území. „V současné době zkoušíme přes Facebook sjednávání návštěv zákaznického centra, aby se zákazníci vyhnuli čekání,“ doplnil Paul.

VaK Beroun jsou největším vlastníkem a provozovatelem vodohospodářského majetku na Berounsku a Hořovicku. Působí dále na Příbramsku a v oblasti Prahy – západ. Společnost vlastní majetek za zhruba miliardu korun a zásobuje pitnou vodou více než 90 tisíc lidí, odvádění odpadních vod zajišťuje pro 65 tisíc obyvatel. Majoritním vlastníkem je rakouská ENERGIE AG BOHEMIA, dalšími akcionáři jsou města a obce v regionu, z nichž největšími jsou Beroun, Hořovice, Králův Dvůr, Zdice a Žebrák držící 26,79 % akcií.

Scroll to Top