Mattoni 1873 zkouší mobilní prodej nápojů

blank

Výrobce minerálních vod Mattoni 1873 zkouší v Praze mobilní prodej nápojů. Tímto krokem reaguje na koronavirovou krizi a opatření proti šíření nákazy. Na základě informací ČTK o tom informoval portál Naše voda.

Mattoni 1873, která kromě výroby minerálních vod distribuuje i další světové značky nealkoholických nápojů, se chce v současné situaci přiblížit zákazníkům. Podle mluvčí Andrey Brožové firma rozjela mobilní prodej, zatím jako pilotní projekt s jedním autem na Praze 9. Funguje od pondělí 23. března. Pokud o něj bude zájem, rozšíří ho.

Skupině Mattoni 1873 meziročně vzrostly tržby o 77 procent a dosáhly 15,5 miliardy. Růstu skupina dosáhla díky akvizicím ve střední a jihovýchodní Evropě a růstu na stávajících trzích. Dřívější název skupiny byl Karlovarské minerální vody. Celkové hospodářské výsledky Mattoni 1873 nezveřejnila. Ukazatel EBITDA, tedy zisk před odečtením úroků, daní, odpisů a amortizací, jí loni stoupl o 74 procent.

„V současnosti jsme lídrem trhu nealkoholických nápojů ve střední Evropě a naší strategií je dosáhnout stejné pozice v Evropě jihovýchodní,“ uvedl generální ředitel skupiny Alessandro Pasquale. Mattoni 1873 působí v osmi státech a v pěti z nich provozuje továrny.

Na podzim roku 2018 Úřad pro ochranu hospodářské soutěže povolil koncernu Karlovarské minerální vody nákup českého zastoupení PepsiCo. ÚOHS se nákupem zabýval od dubna 2018. V tuzemsku vyrábí kromě minerální vody Mattoni pramenitou vodu Aquila a minerální vody Magnesia, Poděbradka, Dobrá voda a Hanácká kyselka.

Scroll to Top