
V pořadí druhá dobročinná aukce dresů hokejistů českobudějovického Motoru opět skončila úspěchem. Výtěžek od fanoušků věnovaný na konto Dětského fondu OSN UNICEF dosáhl 162 423 korun, tedy podstatně více než vloni. Symbolický šek převzali zástupci UNICEF ČR během utkání Motoru s brněnskou Kometou. Partnerem letního turnaje a také spolupořadatelem aukce byla ENERGIE AG BOHEMIA.
„Celková částka je skoro dvojnásobná oproti loňsku. Máme z toho obrovskou radost. Vidíme, že fanoušci nejen drží s naším týmem, ale rádi pomohou i dobré věci,“ uvedl manažer Banes Motor České Budějovice Stanislav Bednařík. Do dražby dal budějovický tým speciální dresy, se kterými odehrál letní sérii přípravných utkání pod názvem ENERGIE AG Motor Cup 2024. Ta na jih Čech přivedla špičkové týmy z Finska a Německa.
„Je to jedinečná akce, na které se setkávají tři velké oblasti – sportovní prostředí, příznivci a touha pomáhat nejpotřebnějším. Z výtěžku může UNICEF pomoct dětem, jejichž životy zasáhla krize, a dát jim šanci na lepší budoucnost. Podpory vedení a fanoušků klubu Banes Motor České Budějovice si velice vážíme,“ řekla výkonná ředitelka Českého výboru pro UNICEF Pavla Gomba.
Symbolický šek s výnosem dražby převzal během utkání Motoru s brněnskou Kometou hokejista Patrik Eliáš. „Mám radost, že na dobrou věc přispívají také hokejoví fanoušci a že jim není osud dětí z méně šťastných koutů světa lhostejný, i když často sami ekonomickou situaci řeší,“ řekl Eliáš.
V České republice do skupiny ENERGIE AG BOHEMIA patří třináct společností působících především v oblasti dodávek pitné vody, čištění odpadních vod, dodávek tepla a teplé vody. „Naše společnost podporuje UNICEF dlouhodobě a jsme rádi, že také díky hokejové dražbě dresů se k nám opět mohli připojit hráči Motoru a jeho fanoušci,“ doplnil vedoucí oddělení marketingu a komunikace ENERGIE AG BOHEMIA Ivan Kafka.