Královéhradecká provozní od 4. do 29. listopadu z technických důvodů uzavře Zákaznické centrum v Hradci Králové. K vyřizování požadavků bude v průběhu tohoto období k dispozici elektronická a korespondenční komunikace.
Ve zprávě vodáren stojí, že v případě, že odběratel uzavírá smlouvu distančním způsobem, může využít zaslání smlouvy standardně poštou, přes datovou schránku či e-mail a v tomto případě využít elektronického podpisu. Zásilky a zákaznické formuláře bude možné přenechat také osobně na recepci společnosti nebo ve schránce umístěné při vstupu do sídla společnosti na adrese V. Nejedlého 893, 500 03 Hradec Králové.
Možnost elektronického podepisování smluv zavedla společnost nově od července letošního roku. Inovace přináší zjednodušení administrativního procesu, časovou úsporu a efektivitu v uzavírání smluv, a to nejen pro fyzické, ale i pro právnické osoby, obce a další veřejné instituce. Díky elektronickému podpisu lze tak snadno a pohodlně uzavírat smlouvy bez nutnosti fyzické přítomnosti.
Pro dotazy a více informací jsou zákazníkům k dispozici webové stránky společnosti https://www.khp.cz/zakaznici/ nebo Zákaznická linka 601 273 273.
KHP působí zejména v bývalém okrese Hradec Králové a zasahuje do okrajových částí okresů Rychnov nad Kněžnou, Pardubice, Náchod, Kolín, Nymburk, Jičín a Trutnov. KHP patří do skupiny Veolia. Společnost provozuje vodárenskou infrastrukturu, která je v majetku společnosti Vodovody a kanalizace Hradec Králové, na základě provozního modelu. V něm KHP zajišťuje činnost související s provozem infrastruktury, do níž patří vodovody, kanalizace a čistírny odpadních vod.
Provozovatel nese veškeré provozní náklady, svými zaměstnanci nebo prostřednictvím subdodavatelů vykonává obsluhu, údržbu a opravy vodovodů a kanalizací a vybírá vodné a stočné. Vlastníkovi vodárenské infrastruktury, společnosti Vodovody a kanalizace Hradec Králové, platí za užívání majetku nájemné. Vlastník zajišťuje obnovu a rozvoj majetku.