Zákazníci vodáren se obracejí k písemné nebo elektronické komunikaci

blank

V dotazu týkajícím se kontaktu se společností SmvaK Ostrava je u odběratelů zřetelný trend, kdy se obracejí k písemné či elektronické formě komunikace, kdy tyto hodnoty vzrostly na 48 a 18 %, oproti 14 a 4 % před třemi lety.

Na základě průzkumu zákaznické spokojenosti realizovaného společností Media Morava na začátku června o tom informuje mluvčí vodáren Marek Síbrt. Průzkum proběhl v domácnostech, městech a obcích a podnikatelských subjektech.

Podle mluvčího zůstává oblíbený kontakt při odečtu vodoměru, který preferuje 70 % dotazovaných. „Nástup moderních technologií je patrný také při preferovaných formách platby, kdy v minulosti oblíbené složenky se jeví jako nejvýhodnější forma pro 17 % dotazovaných oproti 60-70 % při minulých měření,“ vysvětluje Síbrt.

Více než polovina oslovených v současnosti preferuje platbu převodem z účtu, dále se ale objevují nové formy plateb. Jedná se o QR kódy nebo online platby z účtu, které volí mladší generace. Tradiční způsob plateb standardně využívá starší generace.

„Přesun preferencí odběratelů ve způsobu placení za dodávky nebo ve formě kontaktu s dodavateli energií a dalšími síťovými společnostmi je jasným trendem, který bude dále akcelerovat. Díky tomu, že jsme na začátku roku 2023 implementovali nový zákaznický systém, který dále rozvíjíme směrem k větší automatizaci a elektronizaci při vyřizování požadavků s odběrateli,“ doplňuje generální ředitel SmVaK Ostrava Anatol Pšenička.

Scroll to Top