SVAS zpracovaly dvojnásobek zákaznických požadavků

blank

Díky zákaznickému portálu a mobilní aplikaci je ve Středočeských vodárnách možné vyřídit vybrané zákaznické požadavky online. Jedná se například o změnu nastavení výše záloh nebo nahlášení samoodečtu. Klienti mohou sledovat vývoj své spotřeby vody z posledních vyúčtování. Vodárny o tom informují ve Výroční zprávě za rok 2023.

V roce 2023 bylo prostřednictvím tohoto systému SVAS řešeno 41 561 požadavků, což je více než dvojnásobný nárůst oproti předchozímu roku. Službu SMS INFO využívá více než patnáct tisíc klientů. V roce 2023 zájem o tuto službu znovu vzrostl. Hlavním zdrojem informací pro veřejnost jsou internetové stránky SVAS (www.svas.cz), které zajišťují návštěvníkům stránek aktuální informace.

Výsledek hospodaření Středočeských vodáren (SVAS) za uplynulé hospodářské období činil 26,3 milionu korun. Letos vodárny očekávají růst obratu, který za poslední období činil 1,59 miliardy, o zhruba patnáct procent, a hospodářský výsledek mírně vyšší než v roce 2023. SVAS, které zásobují pitnou vodou 293 000 obyvatel, vyčistily 10,8 milionu kubíků odpadní vody, délka provozovaných kanalizačních řadů činila 946 kilometrů.

Mezi nejvýznamnější infrastrukturní projekty letošního roku patří intenzifikace ČOV Kladno – Vrapice, přeložky a zásahy na vodovodu v souvislosti se stavbou rychlodráhy Praha – Kladno, modernizace ČOV Kladno – Dubí nebo oprava přivaděče Libušín – Smečno.

 

Scroll to Top