Moravská vodárenská se těší vysoké spokojenosti klientů

blank

Moravská vodárenská se u svých zákazníků těší vysoké spokojenosti, ať už s celkovou úrovní služeb, tak s poskytovaným zákaznickým servisem. S celkovou úrovní služeb je spokojeno 94 % respondentů. Průzkum na přelomu září a října realizovala společnost IBRS.

Z průzkumu vyplynulo, že na desetistupňové škále tázaní hodnotili celkovou kvalitu služeb v průměru 7,9 body z maximálních deseti. Spokojenost s profesionalitou zaměstnanců je stále vysoká, stejně jako spokojenost s dostatkem i kvalitou poskytovaných informací. S kvalitou pitné vody je spokojeno 92 % zákazníků a 97 % s plynulostí dodávek vody. 69 % odběratelů, kteří v posledním roce využili zákaznických služeb společnosti, uvedlo, že získat odpověď na položenou otázku či vyřešit konkrétní požadavek pro ně bylo snadné. Kvalitu zákaznického servisu společnosti ohodnotili na pětibodové stupnici 3,8.

Nejoblíbenějším způsobem řešení požadavků je telefonní linka, kterou využívá 54 % všech dotazovaných. U všech skupin respondentů vzrostla znalost zákaznického portálu či aplikace. Se zákaznickým účtem bylo spokojeno 97 % uživatelů. 40 % dotázaných znalo službu SMS info, jejímž prostřednictvím Moravská vodárenská zdarma informuje o velkých haváriích vodovodu či kanalizace nebo plánovaných přerušeních dodávek vody. 91 % z nich bylo se zasílanými informacemi zdarma spokojených, zejména bytová družstva.

Telefonického dotazování se zúčastnilo 780 respondentů z řad individuálních odběratelů vody, segment správců bytových domů nebo bytových družstev byl pak zastoupen 60 dotázanými, stejný počet byl vybrán také za segment firem a průmyslových zákazníků a 10 za jednotlivé municipality daných regionů.

Scroll to Top