Vodárenská akciová společnost informovala o dvou novinkách pro klienty, díky kterým budou mít jednodušší komunikaci s vodaři. Služby mají pilotní charakter a mají podle společnosti ukázat, o jaký druh služeb bude ze strany zákazníků zájem. Jedná se o aplikaci Ester a elektronickou službu Vyjadřovací portál.
Prostřednictvím aplikace Ester si lidé mohou objednat dovoz pitné vody cisternou, vyvézt odpadní vody fekálním vozem nebo si objednat služby vodohospodářských laboratoří. Dostupná je na stránkách www.vodarenska.cz pod názvem Objednávání externích služeb.
Pokud zákazník služby využívá častěji, nalezne zde také dokumentaci k předchozím objednávkám. Tato služba již naplno funguje na Znojemsku, postupně se bude rozšiřovat do dalších lokalit. Klienti, kteří aplikaci nebudou využívat, zůstávají nadále možnosti komunikace, a to buď objednání služeb telefonicky na jednotlivých divizích, e-mailem, při osobní návštěvě, nebo poštou.
Díky Vyjadřovacímu portálu se urychlí požadavky zákazníků na informace o tom, jaké v jejich lokalitě vedou vodovodní a kanalizační sítě. Portál využijí taktéž projektanti a stavebníci, dostupný je opět přes webové stránky společnosti. Plně jej mohou využívat zákazníci na Blanensku a Boskovicku, v plánu je rovněž rozšíření do dalších divizí.