ČEVAK: Většinu záležitostí vyřídíte online

blank

Firma žádá své odběratele, aby při vyřizování záležitostí ohledně pitné nebo odpadní vody zvážili nutnost osobní návštěvy Zákaznického centra v Českých Budějovicích a Obchodních kanceláří v Táboře, Písku a v Jindřichově Hradci.

„Naší snahou je co nejvíce v této době ochránit zákazníky i naše zaměstnance,“ vysvětlila Jitka Kramářová ze společnosti ČEVAK. Velkou část obchodních záležitostí je možné vyřešit pomocí formulářů na internetových stránkách zde.

Odběratelům jsou nápomocny operátorky na Zákaznické lince 844 844 870. Jak doplnila společnost, v případě, že je osobní návštěva nezbytná, je možné využít rezervaci na konkrétní datum a čas. Klienti ji najdou na internetových stránkách, a to po zadání města v sekci MOJE OBEC.

Scroll to Top