Modernizace zákaznického portálu VAS

blank

Moderní, atraktivní vzhled, nové funkce, jednodušší a přehlednější – to vše jsou podle Vodárenské akciové společnosti vlastnosti nově zprovozněného zákaznického portálu.

 „Veškeré informace, které jsou pro zákazníky důležité, najdete nově v moderním a atraktivním vzhledu přímo v zákaznickém portálu. Ten byl inovován a rozšířen s cílem poskytnout odběratelům služby jednoduše přímo ze svého počítače nebo z mobilu,“ zdůraznila Vodárenská akciová společnost.

V zákaznickém portálu zákaznicí najdou:

– Přehled odběrných míst zákazníka

– Historii uzavřených smluv a aktuální smluvní ujednání pro odběrné místo

– Přehled měřidel osazených na daném místě

– Přehled faktur a záloh pro odběrné místo

– Lze zaslat žádost o změnu výše zálohy nebo o změnu způsobu placení

– Lze zaslat stav vodoměru – hlášení odečtu

– Nově také možnost sledování aktuálních odběrů prostřednictvím dálkově odečítaných vodoměrů

Firma dodává pitnou vodu a odvádí a čistí odpadní vody více než půl milionu obyvatel v Jihomoravském kraji a na Vysočině. Její služby využívají občané i podnikatelé v 740 obcích v okresech Blansko, Brno-venkov, Jihlava, Třebíč, Znojmo a Žďár nad Sázavou.

Scroll to Top