OVAK obnovuje úřední hodiny

blank

Od pondělí 31. května Ostravské vodárny a kanalizace obnovují v plném rozsahu fungování zákaznického centra pro veřejnost za dodržování přísných hygienických a epidemiologických pravidel. Bude vyžadováno zakrytí dýchacích cest respirátory, respektování dvoumetrových rozestupů a zákaz kumulace více osob ve vnitřním prostoru centra.

Úřední hodiny zákaznického centra od 31. 5. 2021:
Pondělí 8 – 17
Úterý 8 – 15
Středa 8 – 17
Čtvrtek 8 – 15
Pátek 8 – 14

Společnost nadále žádá zákazníky, aby navštěvovali Zákaznické centrum jen v nejnutnějších a nezbytných případech. OVAK preferuje i nadále v zájmu ochrany zákazníků a zaměstnanců bezkontaktní vyřizování požadavků prostřednictvím e-mailové komunikace info@ovak.cz nebo telefonicky na Zákaznické lince 848 100 700.

Služby lze objednávat elektronicky zde.

Technické vyjadřování – k podání žádostí o vyjádření k existenci sítí OVAK doporučuje přednostně využívat automatickou aplikaci na www.ovak.cz.

Režim Zákaznického centra OVAK do 31. května

Pro příjem obchodních a technických dokumentů je vyhrazena schránka, která je umístěna v mezidveří při vstupu do sídla společnosti OVAK. Je k dispozici od pondělí do pátku, v době od 6:00 do 18:00.

Do odvolání je rovněž přerušen provoz pokladny pro hotovostní platby. Využijte prosím jiných možností úhrady – bankovní převod, složenku nebo platbu prostřednictvím terminálu SAZKY, uvedla také firma. Údaje potřebné pro provedení platby naleznou zákazníci faktuře či vyúčtování služeb. Případné dotazy směřujte na zákaznickou linku společnosti.

Scroll to Top