OVAK k online komunikaci

blank

Trend elektronické komunikace a elektronického vyřizování služeb byl posílen současnou epidemiologickou situací, uvedly Ostravské vodárny a kanalizace. Významnými výhodami elektronické komunikace je podle vodohospodářů její bezpečnost, větší míra pohodlí při vyřizování požadavků a v některých případech je pro zákazníka i poskytovatele služeb dokonce levnější a v neposlední řadě přináší úlevu i životnímu prostředí.

Základním online nástrojem je pro OVAK Zákaznický účet, prostřednictvím něhož mohou registrovaní zákazníci vyřídit řadu požadavků či získat přehledné informace vztahující se ke své spotřebě, a to bez omezení z pohodlí domova 24 hodin denně a 7 dní v týdnu.

„Den má jen 24 hodin, proto se snažíme zákazníkům zjednodušit potřebnou komunikaci tak, aby se v ušetřeném čase mohli věnovat svým blízkým nebo svým zájmům. Nezanedbatelné jsou v současnosti i bezpečnostní výhody elektronické komunikace,“ sdělil Petr Konečný, statutární ředitel OVAK.

Kompletní text zde.

Scroll to Top