Uzavření Zákaznického centra OVAK

blank

Vzhledem k aktuální situaci v souvislosti s výskytem onemocnění COVID-19 se s platností od 26. října 2020 ruší úřední hodiny Zákaznického centra OVAK pro osobní styk. Zákaz platí do odvolání.

Veškerá podání/ podněty provádějte elektronicky na info@ovak.cz nebo telefonicky na 848 100 700, zdůraznila společnost. Pro příjem obchodních a technických dokumentů je vyhrazena schránka, která je umístěna v mezidveří při vstupu do sídla společnosti. Do odvolání je rovněž přerušen provoz pokladny pro hotovostní platby.

„Využijte prosím jiných možností úhrady – bankovní převod, složenku nebo platbu prostřednictvím terminálu SAZKA. Údaje potřebné pro provedení platby naleznete na vaší faktuře či vyúčtování služeb. Případné dotazy prosím směřujte na zákaznickou linku společnosti,“ uvedly dále OVAK.

Ostravané nemusí mít o kvalitu vody obavy

Ostravské vodárny a kanalizace zdůrazňují, že je pitná voda prostřednictvím akreditovaných laboratoří kontrolována ve všech místech, kde společnost vodu distribuuje, s četností minimálně jedenkrát měsíčně. Důležitým prvkem soustavy je novoveská úpravna v Ostravě, která je rovněž největší a nejvýznamnější vodárnou na území Ostravy s historií od roku 1885.

Poslední nezávislé testy kohoutkové vody v České republice podle vodohospodářů znovu potvrdily, že voda na Ostravsku splňuje veškeré zákonné limity, v případě dusičnanů a dusitanů také limity pro kojeneckou vodu. Vodárny dříve uvedly, že voda v Ostravě se řadí mezi nejkvalitnější nejen v Česku, ale také ve světě.

Společnost zásobuje obyvatele města pitnou vodou a odvádí a čistí vodu odpadní. Jde o provozní firmu, jejímž minoritním vlastníkem je majitel infrastruktury – statutární město Ostrava. Zhruba 35 % pitné vody se vyrábí z podzemních zdrojů nacházejících se na území města, zbytek nakupuje jako vodu předanou od největší vodárenské společnosti v kraji – SmVaK Ostrava.

Scroll to Top