PVK: Využívejte bezkontaktní komunikaci

blank

V souvislosti s aktuální epidemiologickou situací v metropoli přijaly Pražské vodovody a kanalizace pro komunikaci se zákazníkem nová opatření proti šíření viru COVID 19.

„V této souvislosti doporučujeme, abyste v zájmu pohodlí a ochrany svého zdraví pro vyřízení běžných záležitostí či dotazů, které nevyžadují osobní jednání, preferovali bezkontaktní komunikaci a osobní návštěvu zákaznického centra omezili jen na nejnutnější případy,“ zdůraznil tiskový mluvčí Tomáš Mrázek.

Pro případ nutné návštěvy zákaznického centra si musí lidé zarezervovat termín v rezervačním systému, který jim zajistí obsloužení bez zbytečného setkání a zároveň se bude předcházet hromadění zákazníků v čekacích prostorách. Při osobní návštěvě zákaznického centra vodárny žádají, aby zde lidé vstupovali se zakrytými dýchacími cestami a při případném čekání dodržovali doporučený odstup dvou metrů od dalších zákazníků.

Firma provozuje vodohospodářskou infrastrukturu hlavního města Prahy. Zabývá se výrobou a distribucí pitné vody a odváděním a čištěním odpadních vod. Zajišťuje výrobu vody pro 1,2 milionu obyvatel hlavního města Prahy a dalších 60 tisíc obyvatel Středočeského kraje. Provozuje úpravny vody Káraný a Podolí. Vodárna v Podolí je rezervním zdrojem. Z úpravny vody Želivka vodu nakupuje.

Scroll to Top