Omezení provozu zákaznických center MOVO

blank

Společnost MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ oznamuje zákazníkům, že v souvislosti s vládními opatřeními platnými od 1. září 2020 budou otevřena zákaznická centra v Olomouci, Prostějově a Zlíně výhradně pro předem zaregistrované zákazníky.

Registraci je možné provést přes rezervační systém na stránkách www.smv.cz, pokud někdo nemá přístup k internetu, může se zaregistrovat prostřednictvím zákaznických linek 840 668 668 nebo 601 276 276.

Bez předchozí rezervace nebudou zákazníci do zákaznických center vpuštěni. Vstup do budovy MOVO bude registrovaným zákazníkům umožněn pouze s účinnou ochranou obličeje a po použití dezinfekce u vstupu. Veškeré dokumenty k odevzdání je možné zanechat také v boxech u vstupu do zákaznických center. Pokladna v zákaznickém centru pro hotovostní i bezhotovostní platební styk je uzavřena.

Pro zaplacení finančních závazků je možné využít tyto formy úhrad:

  • e-platby prostřednictvím svého zákaznického internetového účtu

  • zadáním standardního příkazu k úhradě

  • platbou chytrým telefonem pomocí QR kódu

  • platbou na terminálech Sazky

  • pomocí A složenky na pobočkách České pošty

Scroll to Top