Vodárna Plzeň: Elektronickou komunikaci využívá stále vyšší procento zákazníků

blank

Redakce SOVAK ČR oslovila vybrané zástupce svých členů s anketní otázkou, jak se jim elektronické služby a technologie osvědčily za nouzového stavu. Za Vodárnu Plzeň odpovídala Dana Veselá.

„V době úplného uzavření Zákaznického centra kvůli COVID-19 probíhala veškerá komunikace s klienty elektronicky. I v současné době využívá elektronickou komunikaci se společností vyšší procento zákazníků než v minulosti. Rádi bychom tento trend zachovali a využili naše poznatky pro další zkvalitnění elektronických služeb. Facebook se stal velmi účinným a rychlým nástrojem k tomu, abychom dostali aktuální informace k veřejnosti. Velmi se nám osvědčil. Za zhruba 15 měsíců od jeho založení máme stovky fanoušků a dokážeme jim okamžitě sdělit jakoukoliv novinku,“ řekla Veselá.

Co se týká stanovisek Vodárna Plzeň k vyjádření o existenci sítí či možnosti napojení na stávající sítě, zavedla firma elektronická vyjádření od 1. ledna 2020. „Nebylo to sice v souvislosti s COVID 19, ale při pandemii jsme díky tomu zvládli vše mnohem rychleji a lépe. Výrazně jsme ulevili našim klientům,“ doplnila Veselá.

Společnost vykázala za rok 2019 čistý obrat 1,24 miliardy

Výsledek hospodaření po zdanění činil 39,36 milionu korun. Vodárna vyrobí za rok více než 14,5 milionu kubíků vody. Společnost zajistila pitnou vodu přibližně pro 239 tisíc obyvatel prostřednictvím 1396 kilometrů potrubních rozvodů, 82 vodojemů a 59 čerpacích stanic.

Firma ve výroční zprávě uvedla, že ve druhém pololetí letošního roku dokončí stavbu odkanalizování Lhoty. K největší letošní investici patří Retenční nádrž Vinice, kam směřuje 182,5 milionu. Ta má zadržovat a postupně uvolňovat až 6000 kubíků vody z přívalových dešťů. Celkem vodárna letos proinvestuje 400 milionů.

Scroll to Top