Obnovení úředních hodin v Zákaznickém centru OVAK

blank

Od 8. června 2020 Ostravské vodárny a kanalizace obnovují pro zákazníky v plném rozsahu úřední hodiny Zákaznického centra. Do tohoto data platí omezený rozsah úředních hodin.

„Žádáme však zákazníky, aby navštěvovali zákaznické centrum jen v nejnutnějších případech. Nadále doporučujeme v maximální míře využívat bezkontaktní komunikaci pomocí emailu info@ovak.cz nebo telefonicky 848 100 700. Při osobní návštěvě platí zvýšená hygienická opatření,“ uvedli vodohospodáři.

Situace, která vznikla 12. března tohoto roku kvůli vyhlášení nouzového stavu, si podle Ostravských vodáren a kanalizací vynutila změnu v tom, jak se zákazníky oboustranně komunikovat. Ze dne na den totiž podle firmy přestaly fungovat zažité zvyklosti, protože bylo nebezpečné řešit jakékoliv záležitosti osobně.

„Život s sebou přináší i v takových momentech potřebu řešit běžné situace v oblasti zásobování pitnou vodou nebo v problematice sběru kanalizačních vod. V tu chvíli se ukázalo velmi prozíravé postupné zvyšování kapacit v elektronické komunikaci se zákazníky. Čísla hovoří sama za sebe, protože zatímco přijatých a realizovaných požadavků z internetu bylo v únoru 163, v březnu se jejich počet zvýšil na 354 a v dubnu dosáhl dokonce hodnoty 917. I přes uzavřené Zákaznické centrum OVAK se celkový počet kontaktů se zákazníky navýšil,“ uvedly OVAK.

Podle generálního ředitele Vojtěcha Janouška to firma vnímá jako důsledek vyhlášení nouzového stavu koronavirové infekce, nicméně to umožnilo vyzkoušet si elektronickou komunikaci u širšího okruhu spotřebitelů. „Jsme připraveni tento trend nadále podporovat i po postupném návratu do normálního chodu v ČR,“ řekl Janoušek.

Scroll to Top