Rozšíření provozu zákaznických center Středočeských vodáren

blank

Krizový štáb Středočeských vodáren rozhodl s platností od 1. červa o dalším postupném uvolňování opatření přijatých v souvislosti s koronavirovou krizí.  Nyní bude možné po předchozí objednávce navštívit v úřední dny zákaznická centra Středočeských vodáren v Kladně a Mělníku.

Pro každého objednaného zákazníka bude vymezen dostatečný čas, čímž bude kapacita center omezena. Podmínkou uskutečnění návštěvy je předchozí rezervace na stránkách svas.cz, případně telefonicky na čísle 840 121 121, 602 128 127. Důvodem návštěvy by měly být pouze neodkladné případy. Běžné záležitosti, jako je úprava smluvních údajů, změny výše záloh, hlášení odečtů, platby či nové přípojky budou i nadále řešeny bez osobního kontaktu. Příjem plateb za vodné a stočné nebude prozatím z hygienických důvodů obnoven, uvedly vodárny.

Středočeské vodárny aktivovaly akční ochranný plán na začátku března. „Každá společnost skupiny má vypracovaný havarijní a krizový plán a v něm definovanou zastupitelnost pracovníků a také zastupitelnost zdrojů vody. Mnoho objektů je kromě toho vybaveno plně automatickými, resp. dálkově řízenými systémy, a není tedy nezbytně nutná přítomnost obsluhy 24 hodin denně,“ popsal generální ředitel SVAS Jakub Hanzl, jakým způsobem jsou vodohospodáři na případné mimořádné situace připraveni.

Scroll to Top