Kofola majitelem 100 % v Karlovarské Korunní a Ondrášovce

blank

Transakci schválil Úřad pro ochranu hospodářské soutěže, když byly splněny všechny podmínky pro převzetí. Kofola ČeskoSlovensko tím rozšiřuje své portfolio o české tradiční značky minerálních vod a zásadně posiluje pozici v kategorii balených vod na českém trhu.

„Kofola se soustředí na posílení pozice na domácím trhu nealkoholických nápojů. Akvizice Korunní a Ondrášovky logicky byla dlouhodobě hlavním cílem. Tato akvizice zásadně pomůže v tom, abychom byli na trhu nadále konkurenceschopní. Pro lepší představu nám například toto doplnění portfolia pomůže v našem dalším růstu v segmentu HoReCa, ale značka Šaratica nám otevírá cesty i do lékáren,“ řekl generální ředitel Kofoly  ČeskoSlovensko Daniel Buryš.

Podle člena představenstva Pavola Krúpy je to pro Korunní i Ondrášovku nejlepší možný scénář. „Korunní i Ondrášovka jsou tradiční české značky a nedokážu si pro zajištění dlouhodobého a zdravého růstu obou firem představit vhodnějšího kupujícího, než je Kofola,“ řekl Krúpa. Kofola dále sdělila, že v návaznosti na akvizice této velikosti v kombinaci s aktuální situací na trhu provedla významnou vnitřní reorganizaci.

„Vytvořili jsme speciální integrační interní tým pod zkušeným vedením ředitele pro strategii Jiřího Vlasáka. Také jsme posílili skupinové vedení financí, kdy do jejich čela nastoupil Martin Pisklák, který má za sebou úspěšnou integraci společností Radenska a Studenac do struktur skupiny. Zároveň má velké zkušenosti z provozu a operativního řízení firmy,“ řekl generální ředitel skupiny Jannis Samaras. Podle Samarase se bude generální ředitel Kofoly pro ČeskoSlovensko Daniel Buryš v nejbližších měsících soustředit na stabilizaci a následný rozvoj byznysu v Česko a na Slovensku v době koronavirové pandemie.

Scroll to Top