Karlovarské minerální vody musí kvůli spojení s Pepsi prodat značku Toma. Jedná se totiž o podmínku, aby mohla společnost koupit českou i slovenskou pobočku PepsiCo a přitom nebyla narušena hospodářská soutěž. Poděbradka ze skupiny Karlovarských minerálních vod musí navíc poskytnout Tomě receptury na výrobu jejich ledového čaje Dobrá voda, který bude rovněž součástí prodávaného podniku pod značkou Toma.
„Rozhodnutí Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže plně respektujeme a stanovené podmínky včas a řádně splníme. Přesun výroby ledového čaje neovlivní celkovou produkci závodu Dobrá voda a nebude mít dopad ani na zaměstnance, kteří zde pracují,“ sdělil generální ředitel KMV Alessandro Pasquale. ÚOHS se nákupem zabýval od dubna. Skupinu KMV vlastní italská rodina Pasquale. Je největším výrobcem minerálních a pramenitých vod ve střední Evropě. V tuzemsku vyrábí kromě minerální vody Mattoni pramenitou vodu Aquila a minerální vody Magnesia, Poděbradka, Dobrá voda a Hanácká Kyselka. Produkty vyváží do dvaceti zemí.
Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.
Nezbytně nutné soubory cookies
Nezbytně nutný soubor cookie by měl být vždy povolen, abychom mohli uložit vaše preference nastavení souborů cookie.
Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.
Soubory cookies třetích stran
Tyto webové stránky používají službu Google Analytics ke shromažďování anonymních informací, jako je počet návštěvníků webu a nejoblíbenější stránky.
Povolení tohoto souboru cookie nám pomáhá zlepšovat naše webové stránky.
Povolte prosím nejprve nezbytně nutné soubory cookies, abychom mohli uložit vaše preference!